cariere

Costa Utilaje este o companie cu capital 100 % romanesc, care activeaza pe piata utilajelor grele (utilaje de constructii, utilaje agricole, utilaje pentru municipalitati  precum si atasamente, piese de schimb si consumabile pentru acestea).

Pe baza experientei de peste 19 ani in domeniu am selectat pentru clientii nostri marci de renume international si putem oferi o gama larga de produse.

Costa Utilaje este o companie care investeste permanent in formarea capitalului sau uman. Astfel angajatii beneficiaza periodic de formare proferionala la locul de munca dar si la partenerii nostri externi. Totodata compania sustine accesul angajatilor la diverse cursuri de specialitate in domeniul lor.

De asemenea confortul si moralul angajatilor este foarte important pentru Costa Utilaje. Astfel frecvent organizam team buldinguri pentru consolidarea echipei dar si frecvente activitati relaxante in echipa.

Daca esti o persoana vesela, comunicativa, activa te asteptam in echipa noastra. Aplica pentru unul din posturile disponibile mai jos:

Posturi disponibile

Companie nationala, importatoare a filtrelor Baldwin – USA si a uleiurilor ROCK OIL – Anglia, ce activeaza in domeniul vanzarilor de piese schimb, consumabile si accesorii pentru utilaje de constructii, utilaje agricole si camioane, cauta in vederea dezvoltarii:

REPREZENTANT VANZARI DEPARTAMENT PIESE DE SCHIMB SI CONSUMABILE

Cerintele de baza ale postului:

  • Experienta similara de min. 2 ani
  • Folosire softuri de identificare filtre si piese de schimb min. 2 ani
  • Cunostinte tehnice despre utilajele de constructii, utilaje agricole si camioane
  • Cunostinte aprofundate despre piata utilajelor de constructii,agricole si a camioanelor precum si a furnizorilor de piese de schimb si consumabile pentru acestea
  • Cunostinte limba engleza (tehnica) nivel mediu
  • Permis de conducere categoria B
  • Cunostinte avansate de MS Office (Excel)

Obiectivele de baza ale postului:

  • Vanzarea de filtre,piese de schimb, lubrifianti si accesorii catre clienti
  • Identificarea filtrelor si a pieselor de schimb in cataloage specializate corelat cu solicitarea clientilor
  • Ofera consiliere de specialitate pentru client in scopul dezvoltarii vanzarilor
  • Crearea ofertelor tehnice si comerciale si negocierea acestora in limitele de competenta
  • Monitorizeaza piata de profil si furnizeaza rapoarte periodice

Abilitatile si competentele de baza ale postului:

  • Viziteaza regulat clientii specifici in vederea dezvoltarii de parteneriate pe termen lung si atingerea obiectivelor de vanzari.
  • Identifica si intelege nevoile si cerintele clientilor
  • Dezvolta discutii constructive cu clientii interni si externi in sensul clarificarii cerintelor specifice si ofera consultanta de specialitate.
  • Cunoaste si intelege toate softurile si cataloagele de piese de schimb in asa fel incat sa identifice cu precizie si rapiditate piesele de schimb solicitate.

Beneficii si modalitate de salarizare:

  • Oportunitatea de a lucra intr-un colectiv armonios, tanar, dinamic si profesionist ce lucreaza in echipa
  • Salariu fix pentru perioada de proba (3 luni)
  • Dupa perioada de proba se ofera bonus in functie de realizarea indicatorilor de performanta
  • Alte facilitati : masina, telefon, laptop, diurna pentru deplasari
  • Posibilitate certa de evolutie

Important:
Va rugam sa nu aplicati daca profilul Dvs. nu corespunde cerintelor de mai sus.
EXPERIENTA IN DOMENIU SI CUNOASTEREA PIETEI DE FILTRE, PIESE SCHIMB REPREZINTA UN AVANTAJ

REPREZENTANT VANZARI ZONAL UTILAJE

INGINER MECANIC RECEPTIE SERVICE

Candidatul ideal
– absolvent al unei facultati cu profil mecanic de preferat in masini si utilaje sau autovehicule rutiere , dar nu este obligatoriu
– ne dorim o persoană prezentabilă, cu un spirit de echipă puternic, dornic să dobândească experiență într-un mediu profesional.
– un minim de 1 an de experiență în calitate de recepționist în cadrul unei companii ar fi un avantaj.
– cunoștințe bune în limba engleză – orice certificare ar fi considerată un avantaj.
– MS Office (nivel de la mediu in sus).
– minime cunostinte de program tip ESP
– abilitati excelente de comunicare.
– abilitatea de a se adapta eficient la un mediu de lucru intens și la o activitate multiplă.
– autorizarea ISCIR , RSL –masini de ridicat, constitue un bonus

Descrierea jobului
Informeaza clientii in legatura cu serviciile prestate de societate;
– Primeste si programeaza clientii conform graficului de activitate, ofera informatii clientilor telefonic sau direct;
– Raspunde de relatia cu departamentul de vanzari, mecanici, magazia de piese, departamentul facturare, client;
– Intocmeste devize estimative si transmite oferte de manopera si consumabile clientilor;
– Raspunde de intocmirea si deschiderea fisei de lucru pentru echipamentele aflat in service;
– Efectueaza receptia fizica a echipamentelor sau a constatarii acestora si predarea acestora la finalul lucrarilor.

MECANIC SI ELECTROMECANIC DE REPARATII UTILAJE

Candidatul ideal
– studii absolvite: studii medii, tehnice
– experienta profesionala (3-5 ani)
– programul de munca: L-V – 8 ore/ zi
– avantaj cunostinte specifice: Diagnoza
– avantaj cunostiinte suplimentare: repararea si intretinerea auto
– disponibilitate la deplasari eventuale dislocari in tara
– permis de conducere cat B
– flexibilitate la program
– autorizarea ISCIR pentru condus stivuitoare constitue un bonus, dar nu este obligatorie
– negociere salariala face parte din interviu

Descrierea jobului
Postul presupune:
– intretinerea si repararea utilajelor de constructii, a echipamentelor si acesoriilor acestora
– reparatii : mecanice, hidraulice, pneumatice, electrice pentru utilaje de constructii de drumuri
– ajutor la intretinera si repararea autovehiculelor din dotare, atunci cand nu sunt utilaje la reparat
– se va lucra in atelier unde lucreaza 3-4 mecanici
– se va lucra pe teren , la sediul clientului, cate 3-4 zile pe saptamana
-se platesc orele extraprogram
-posibilitatea de a castiga bonus peste salariu functie de realizarile personale

Aplica pentru un post

Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal colectate (nume, adresa, CNP, telefon, e-mail, profesie, stare de sanatate sau alte date similare) si datele care se refera la activitatile desfasurate de mine (pregatire, activitate profesionala anterioara) sa fie prelucrate in orice mod (colectate, prelucrate si stocate) de catre Costa Utilaje si de catre partenerii acesteia implicati in procesul de recrutare (societati afiliate, agentii de recrutare, societati de servicii medicale) in urmatoarele scopuri: a) In procesul de recrutare: evaluarea candidaturii, sustinerea interviurilor necesare, prezentarea potentialei oferte de angajare; b) In vederea angajarii si semnarii contractului de munca, scopurile pentru care se vor colecta aceste date cu caracter personal fiind: salarizare si acordare de beneficii, administrarea asigurarii medicale, evaluarea starii de sanatate, deduceri, taxe/ contributii. Suplimentar in eventualitatea angajarii, sunt de acord ca datele cu caracter personal ale familiei mele sa fie prelucrate de catre Costa Utilaje Perioada acestei prelucrari este determinata prin actele normative aferente.

Test de siguranţă CAPTCHA:

Deschide Chat
1
Close chat
Va rugam sa ne lasati un numar de telefon si numele produsului de care sunteti interesat, iar noi va vom contacta in cel mai scurt timp.

INCEPE DISCUTIE